Mortens Flueboks!

Hei folkens!
Nå tenkte jeg i og med at jeg fikk så bra respons på den første sjøørret flua jeg la ut at jeg skal binde en serie med sjøørret fluer, nærmere bestemt mine favoritter i sjøen. Nå er vel strengt tatt høstfiske etter sølvtøyet alrede igang, men jeg har tenkt å binde en hel boks med fluer uansett! Dette er fluer jeg fisker mest med og har fått mest fisk på. Boksen vil inneholde, fiskeimitasjoner, reker og mye annet snæx! Så følg med videre så bli det postet flere fluer i uka frem til boksen er fullstappet og klar for en ny vinter etter den virkelig store sjøørreten!

Kommer også til å legge ut hvordan jeg lager øynene til rekene mine, da dette ofte er et tema, og det kommer til å bli endel forskjellige varianter! Du kan si det sånn, jeg liker rekene mine!

Flue beskrivelsene kommer også til å inneholde fisketips som for eksempel hvordan jeg liker å fiske med dem, inntrekk, plasser disse funker bra, på hvilken fisk og lignende! Så vil du øke sjangsene dine i vinter med tanke på sjøørreten så burde du følge med her!

Et lite tips til dere som liker bloggen, trykk på følg bloggen i høyre fane på hjemmesiden og få oppdatert info på mail når vi poster!

  • Nr. 1, CF-Deceiveren
  • Nr. 2, Pattegrisen Mortens variant
  • Nr. 3, Fattiggrisen – Craft fur reke
  • Nr. 4, Dubbing Reka – Enkel men Farlig!
  • Nr. 5,  CDC Reka
  • Nr. 6, Dubbing Loppa
  • Nr. 7, Jiggy
  • Nr. 8, ?

1 responses to “Mortens Flueboks!

Legg igjen en kommentar